Πολιτική Επιστροφών

Θέλουμε να είστε ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι με την αγορά σας από το κατάστημά μας ! Θα χρειαστεί να μας στείλετε e-mail εντός 14 ημερών από  την ημέρα παράδοσης στο info@aromantique.gr με το όνομα , τον αριθμό της παραγγελίας σας , φωτογραφία  των προϊόντων (αν είναι ελαττωματικά ή σπασμένα) και τον λόγο της επιστροφής σας. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες τους. Σε περίπτωση αποστολής θα πρέπει να είναι κατάλληλα συσκευασμένα έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή διαφορετικά χρεώνεστε τυχόν φθορές των προϊόντων. Η αποστολή από τον πελάτη προς την Aromantique θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι :

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:

  • Ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θέλει να κάνει αντικατάσταση προς εμάς και σε περίπτωση που θέλει άλλο προϊόν τότε επιβαρύνεται ξανά τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος προς αυτόν. Δηλαδή ο πελάτης επιβαρύνεται 8€ ( Τα μεταφορικά με τα οποία θα επιστρέψει το προϊόν 4€ + 4€ τα έξοδα αποστολής του καινούργιου προϊόντος που θέλει να γίνει αντικατάσταση ).

* Η τιμή των εξόδων μεταφοράς διαφέρει αναλόγως την περιοχή.

  • Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση ενός προϊόντος θα γίνεται όταν παραλαμβάνουμε το προϊόν και διαπιστώνουμε ότι πληρεί όλες τις προϋποθέσεις. Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων επιστροφών η Aromantique έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και τα προϊόντα θα επιστρέφονται εκ νέου στην διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.

Λάθος προϊόντα :

Στην περίπτωση που υπάρχει αποδεδειγμένη ευθύνη της Aromantique και σας έχουν παραδοθεί λάθος προϊόντα τότε εμείς αναλαμβάνουμε να σας στείλουμε εκ νέου τα σωστά προϊόντα χωρίς εσείς να έχετε κανενός είδους επιβάρυνση.

Επιστροφή χρημάτων :

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων επιστρέφεται το ποσό στον πελάτη εκτός των εξόδων αποστολής του προϊόντος του. Μόλις παραλάβουμε το δέμα ελέγχουμε την κατάσταση των προϊόντων και σας ενημερώνουμε άμεσα για την επιστροφή των χρημάτων σας που θα πιστωθούν στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας είναι αποδεδειγμένη ευθύνη της εταιρείας πχ.(ελαττωματικό προϊόν, λάθος προϊόν) τότε το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την εταιρεία μας.Τα προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση δυστυχώς δεν επιστρέφονται.

* Λόγω του ότι τα προϊόντα είναι χειροποίητα και ξεκινούν να δημιουργούνται από την στιγμή που θα κάνετε την αγορά σας , σας συνιστούμε να είστε απόλυτα σίγουροι για την παραγγελία σας!

Το καλάθι μου
Προβλήθηκαν Πρόσφατα
Κατηγορίες

Με την πρώτη αγορά σας 10% έκπτωση με κωδικό hello10

×